În perioada 07.02.2019 – 10.02.2019, în cadrul disciplinelor ”Marketingul serviciilor”, ”Marketing și logistica în turism”, ”Marketing turistic și servicii hoteliere”, studenții grupelor SHTA 1801, SHTA 1802, SHTA 1803, SHTA 1702, MK 1701 au participat la expoziția internațională specializată „Tourism. Leisure. Hotels.” Ediția a XXIV-a — Organizator Centru International de Expoziții „Moldexpo” S.A. și coorganizator Asociația Națională a Turismului Receptor din Republica Moldova.

            Obiectivele propuse:

  1. Analiza modului de prestație a ofertanților de servicii turistice;
  2. Studiul comparativ a materialelor promoționale oferite de expozanți;
  3. Studiul comparativ a tipului de ofertanți pe domenii: unități de cazare, agenții de turism, organizații de evenimente, etc.
  4. Analiza comparativă a prețurilor pe categorii identice de destinații turistice;
  5. Studiul calității modului de organizare a expoziții.

În vederea realizării obiectivelor menționate, studenții:

  1. au participat la ceremonia de inaugurare a Expoziției internaționale specializate „Tourism. Leisure. Hotels”
  2. s-au familiarizat cu ofertele turistice autohtone și internaționale, tehnicile de promovare și distribuție, metodele de formare a preturilor.
  3. au participat la seminarele organizate în cadrul expoziției, și anume:
    1. Programul de loialitate HELLOOTEL în domeniul turismului;
    1. România centenară. Prezentarea turismului cultural;
    1. Dezvoltarea turistică în zona de sud-est a Republicii Moldova;
    1. Prezentarea potențialului turistic din stațiunea Truskavets, Complexul hotelier Karpaty  (Truskavets, Ucraina).

Din partea departamentului Economie, Marketing și Turism au fost desemnați coordonatori: Grumeza Tatiana lector univ. și Ceaikovskii Alexandr dr., lector univ.

Expoziția Internațională specializată “Tourism. Leisure. Hotels” – eveniment important pentru formarea profesională

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *