Masteranzii MMHT181 au avut ocazia de a sărbători la data de 17 noiembrie atât Ziua internațională a Studentului cât și de a descoperi tainele ascunse de Capitala istorica Iași.

Capitala istorică a fost gazda unei lecții de marketing în ospitalitatea și turism petrecută de dl Corețchi Boris, doctor în științe economice, conferențiar universitar, cu genericul “Marketingul organizațional în petrecerea excursiilor turistice”. Scopul acestei lecții a reliefat procesul de  identificare a metodelor de promovare, conservare și protejare a patrimoniului cultural al municipiului Iași.

Locul încărcat de istorie, Iașul este o destinație turistică care poate fi vizitată în orice anotimp, de asemenea este un oraș dinamic în care nu ai cum sa te plictisești. Monumentele istorice sunt întâlnite la tot pasul, iar clădirile impunătoare străjuiesc marile bulevarde. Studenții au fost impresionați de cea mai mare Gradină Botanica, numeroase muzee, biserici și parcuri de o frumusețe surprinzătoare. Unul dintre simbolurile orașului este Palatul Culturii, care se remarcă prin grandoare și detaliile arhitecturale. O altă destinație turistică este sediul Mitropoliei Moldovei și Bucovinei. 

Acest spațiu turistic se evidențiază prin afirmarea municipiului ca metropolă atractivă cu o identitate puternică, un potențial de dezvoltare a infrastructurii turistice, o identitate distinctă fiind recunoscut ca centru istoric cu o cultură deosebită.

Excursia prin centrul istoric a dat posibilitatea de a combina cunoștințele teoretice cu practice și de a evidenția aspectele marketingului organizațional în petrecerea excursiilor turistice, logistica prestării de servicii turistice, cât relația dintre consumator și ofertant.

Această practică de petrecere a orelor în aer liber oferă posibilitatea mai eficient de a studia domeniul marketingul serviciilor turistice.

ZIUA INTERNAȚIONALĂ A STUDENȚILOR: TEORIE VERSUS ODIHNĂ

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *