La data de 22 noiembrie 2018, studenții anului 3, specialitatea Turism, au petrecut o lecție practică în cadrul Catedrei delocalizate “Economie, Marketing și Turism” din incinta Hotelului Jolly Alon. Prin prisma subiectelor abordate, studenții s-au familiarizat cu principalele aspecte ale procesului de organizare a serviciilor Front și Back Office din cadrul Hotelului Jolly Alon, cât și cu modul de organizare a serviciilor de restaurant.

Rezultatul muncii colaboratorilor departamentului se observă în practica de zi cu zi a studenților Alina Turculeț, Anastasia Manoli, Ana-Maria Nicole Lepadatu, care își desfășoară activitatea în calitate de administratori Servicii Recepție a hotelului.

Mulțumiri grandioase aducem administrației Jolly Alon Hotel & Business Center pentru colaborare și pentru aportul deosebit pe care îl depun în formarea specialiștilor.

„Practica bate gramatica” cu genericul: Organizarea și gestiunea serviciilor de cazare și alimentație în cadrul JOLLY ALON HOTEL & BUSINESS CENTER

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *