În data de 26 septembrie 2019, Departamentul Economie Marketing și Turism a organizat un eveniment dedicat Zilei Internaționale a Turismului cu genericul ”Promovarea patrimoniului cultural al Republicii Moldova”. În partea a doua a acestui eveniment s-a desfășurat seminarul interactiv, cu genericul ”Strategii de promovare a valorilor culturale prin organizare logistică” (coordonator: Veronica Bulat, dr., lect. univ.) dedicat studenților specialităților Marketing și logistică și Servicii Hoteliere, Turism și Agrement. În cadrul seminarului, studenții specialității Marketing și Logistică au prezentat, pentru studenții specialității Servicii Hoteliere, Turism și Agrement, câteva strategii de promovare a valorilor culturale:

  1. Strategia de promovare prin festivaluri tradiționale (raportori: Bădița Romila, Beregoi Elena, Berghii Victoria, Calinciuc Alexandra, Rusu Violina, Burlacov Olivia – lider de grup, gr. MK1801, anul II).
  2. Strategia de promovare a vinurilor din Moldova (raportori: Gonța Ana, Modvala Tatiana, Pașchevici Irina, Ropot Daniela, Roșca Dumitru, Soroca Cristina, Trofim Laura, Lazari Cătălin – lider de grup, gr. MK1802, anul II).
  3. Strategia de promovare a turismului gastronomic din Moldova (raportori: Balan Ana, Chilat Cristina, Cotorobai Nadejda, Dodon Ana, Goncear Doina, Horoi Loredana, Prutean Corina, Talpă Doina, Toma Corina, Chiril Antonela – lider de grup, gr. Mk 1701, anul III).

Atât studenții de la specialitatea  Marketing și Logistică cât și cei de la specialitatea Servicii Hoteliere, Turism și Agrement au fost regrupați și, fiind ghidați de profesorii prezenți la eveniment, au elaborat în grupuri câte un poster de promovare pentru un festival tradițional, o sticlă de vin și un restaurant cu specific tradițional.

Scopul acestei seminar a fost acela de a elabora noi cunoștințe, experiențe și prietenii în rândul studenților înscriși la cele două programe de studii. Participanții au dat dovadă de multă creativitate, perseverență și seriozitate în desfățurarea acestui eveniment.

Ziua Internațională a Turismului sărbătorită la Facultatea Științe Economice, USM Seminar interactiv ”Strategii de promovare a valorilor culturale prin organizare logistică”

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *